Blog

Umjetna inteligencija već mijenja odjel za ljudske resurse: evo kako

Slika
decor

AI u ljudskim resursima: od automatizacije do personalizacije, kako umjetna inteligencija mijenja način poslovanja.

Umjetna inteligencija (AI) brzo transformira industrije i organizacije diljem svijeta, a ljudski resursi (HR) nisu iznimka. Od automatizacije rutinskih zadataka do poboljšanja prikupljanja i upravljanja talentima, umjetna inteligencija ima potencijal revolucionirati prakse i procese ljudskih resursa. U ovom blogu istražit ćemo kako AI već mijenja HR i što možemo očekivati ​​u budućnosti.

Predaja rutinskih zadataka umjetnoj inteligenciji

Jedan od načina na koji umjetna inteligencija mijenja HR jest automatizacija rutinskih zadataka. Mnogi odjeli ljudskih resursa pretrpani su količinom papirologije i administrativnih zadataka koji dolaze s upravljanjem radnom snagom. AI može preuzeti te zadatke, kao što je obrada podataka o zaposlenicima, zakazivanje intervjua i odgovaranje na osnovne upite o ljudskim resursima. Ovo oslobađa HR stručnjake da se usredotoče na zadatke više razine i omogućuje im pružanje personaliziranije podrške zaposlenicima.

Još jedan način na koji AI mijenja HR je korištenje chatbota i virtualnih asistenata. Ti se alati mogu nositi s različitim zadacima ljudskih resursa, poput odgovaranja na pitanja zaposlenika, pružanja informacija o pogodnostima i politikama, pa čak i provođenja evaluacije učinka. Korištenjem chatbota i virtualnih pomoćnika, HR odjeli mogu pružiti pravovremenu i dosljednu podršku zaposlenicima bez potrebe za dodatnim osobljem.

AI također mijenja način na koji odjeli ljudskih resursa pronalaze i zapošljavaju kandidate. Korištenjem algoritama strojnog učenja, stručnjaci za ljudske resurse mogu analizirati životopise i opise poslova kako bi identificirali najkvalificiranije kandidate. AI se također može koristiti za spajanje kandidata s otvorenim radnim mjestima, pojednostavljujući proces zapošljavanja i pomažući organizacijama da pronađu one koji najbolje odgovaraju njihovim otvorenim pozicijama.

Kako AI može pružiti podršku vašim zaposlenicima.

Osim što pomaže u procesu zapošljavanja, AI se također može koristiti za poboljšanje zadržavanja zaposlenika. Analizirajući podatke o angažmanu, učinku i fluktuaciji zaposlenika, AI može identificirati obrasce i trendove koji mogu pomoći odjelima ljudskih resursa da razviju strategije za poboljšanje zadržavanja. Na primjer, umjetna inteligencija može prepoznati kada je zaposlenik u opasnosti od odlaska i predložiti intervencije, poput ponude dodatne obuke ili podrške, kako bi ih zadržao u organizaciji.

Drugi način na koji umjetna inteligencija mijenja HR je korištenje prediktivne analitike. Analizirajući podatke o učinku i angažmanu zaposlenika, AI može predvidjeti koji će zaposlenici najvjerojatnije biti uspješni u određenim ulogama ili projektima. To može pomoći odjelima ljudskih resursa da donose informiranije odluke o razvoju zaposlenika i napredovanju u karijeri.

Konačno, umjetna inteligencija mijenja HR pružajući personaliziraniju podršku zaposlenicima. Analizom podataka o potrebama i preferencijama zaposlenika, HR odjeli mogu prilagoditi svoju podršku i resurse kako bi bolje zadovoljili potrebe pojedinačnih zaposlenika. Na primjer, umjetna inteligencija može predložiti programe obuke ili prilike za profesionalni razvoj koji su prilagođeni specifičnim ciljevima i željama zaposlenika u karijeri.

Stvaranje kohezivnije organizacijske kulture

Sve u svemu, umjetna inteligencija transformira HR automatiziranjem rutinskih zadataka, poboljšanjem prikupljanja i upravljanja talentima te pružanjem personaliziranije podrške zaposlenicima. Iako postoji zabrinutost oko mogućeg utjecaja umjetne inteligencije na zapošljavanje, jasno je da umjetna inteligencija ima potencijal poboljšati prakse i procese ljudskih resursa na načine koji će koristiti i zaposlenicima i organizacijama. Kako AI nastavlja napredovati, možemo očekivati ​​da ćemo vidjeti još više promjena u načinu na koji se upravlja i provodi ljudskim resursima.

Jedan iznenađujući zaključak je da AI može na kraju dovesti do integracije ljudskih resursa i drugih funkcija unutar organizacije, što će rezultirati agilnijim i učinkovitijim donošenjem odluka i kohezivnijom organizacijskom kulturom. To bi moglo dovesti do boljih poslovnih rezultata i dovesti do povećanog zadovoljstva i angažmana zaposlenika.