decor
Event & Logistic Services

Mystery Shopping, Mystery Calling, After Calling, Mystery Candidate i slično.

Do poboljšanja usluge provjerom kvalitete rada 

Zanima vas koliko su vaši kupci zadovoljni pruženom uslugom ili kupljenim proizvodom? Želite znati i kako kupci percipiraju vašu tvrtku? Mi imamo odgovore na vaša pitanja!

Istraživanje tržišta provodi se sljedećim metodama:

  • Mystery Shopping – Metoda istraživanja tržišta u kojoj se educirani tajni kupci ponašaju kao vaši potencijalni kupci.
  • Mystery Calling – Istraživanje koje daje informacije o tome što se uistinu događa kada kupac/klijent putem telefona kontaktira vašu tvrtku, trgovinu ili pozivni centar.
  • After Shopping – Jedinstveni koncept istraživanja tržišta koji obuhvaća pristupanje kupcima (anketiranje) odmah nakon izlaska iz prodavaonice dok su im dojmovi o obavljenoj ili neobavljenoj kupnji još svježi.
  • Visit Count – Metoda istraživanja tržišta koja se provodi u neposrednoj blizini prodajnog mjesta, a koja omogućuje diskretnu usporedbu broja posjeta vašeg prodajnog mjesta s dnevnim brojem transakcija.
  • Ispitivanje zadovoljstva kupaca – Sistematičan i objektivan način prikupljanja podataka od kupaca/korisnika proizvoda i usluga koji će vam odgovoriti na pitanje jesu li vaši kupci zadovoljni pruženom uslugom i/ili kupljenim proizvodom.

Zašto koristiti usluge istraživanja tržišta?

Istraživanje tržišta izvrstan je alat ako želite provjeriti zadovoljstvo svojih klijenata i/ili saznati u kojoj su mjeri postupci vaših djelatnika usklađeni s postavljenim standardima.

Event & Logistic Usluge
  • Promocije

    Edukacija i angažiranje povremenih zaposlenika za promocije.

  • Event Management

    Tehnička organizacija fizičkih, online ili hibridnih evenata.

Zainteresirani ste za suradnju? Pošaljite nam upit bez ikakvih obaveza.

    Pitajte nas *