Case Studies

Outplacement – odgovorno poslovanje i u trenutku zatvaranja

Industrija:Poljoprivreda
Outplacement – odgovorno poslovanje i u trenutku zatvaranja
KLIjent

Klijet je strana multinacionalna kompanija s podružnicom u Hrvatskoj i preko dvadeset godina uspješnog poslovanja. Tvrtka zapošljava velik broj radnika različitih obrazovnih razina, od čega su većinom usko specijalizirani stručnjaci srednje stručne spreme. Većina zaposlenika educirana je kroz sustav internih edukacija koje nisu tražene na tržištu rada. Tvrtka nudi izrazito dobre uvjete rada i iznadprosječne plaće u odnosu na hrvatski standard.

Problem

Kompanija nakon dugogodišnjeg poslovanja povlači svoje poslovanje s hrvatskog područja i otpušta oko 30 zaposlenika. Zbog društveno odgovornog poslovanja i iz poštovanja i dužnosti prema dugogodišnjim zaposlenicima, tvrtka je tražila primjeren pristup zbrinjavanju viška radnika u procesu zatvaranja poslovanja.

Neki od zaposlenika nikada nisu bili u sličnoj situaciji i nikada nisu bili prinuđeni tražiti posao. Manji broj stručnjaka nije zabrinut nastalom situacijom jer su njihova znanja i vještine konkurentni. Problem je formuliran kao potreba za pomoći u ponovnom izlasku bivših zaposlenika na tržište rada te pomoći u izradi alata za samopredstavljanje na tržištu rada.

DEKRA solution

Kako bismo zaposlenike motivirali na sudjelovanje, održana je grupna uvodna prezentacija projekta outplacementa gdje su zaposlenici bili pozvani na otvorenu komunikaciju i odgovorili smo na njihova brojna pitanja. Nakon uvodne radionice stres i nepovjerenje prerasli su u znatiželju i nadu. Rezultat je bio stopostotni interes za sudjelovanjem i dogovoren je plan susreta sa svakim zaposlenikom. Organizirane su grupe za psihologijsko testiranje i individualni termini za intervjue. Testiranje je obuhvatilo različite kognitivne sposobnosti, profil osobnosti, motivaciju i interese kandidata. Intervjui su imali za cilj temeljito istraživanje cjelokupnog radnog iskustva i svih vještina kandidata kako bi ih se eventualno moglo usmjeriti i u druga zanimanja i srodne pozicije. Drugi dio intervjua bio je koncipiran kao emocionalna podrška i edukacija iz samopredstavljanja na tržištu rada, nakon čega su sudionici dobili kratke informativne brošure i kontakte konzultanta za daljnju komunikaciju. Potom su konzultanti napravili svoje prijedloge novih životopisa zaposlenika i dali smjernice za pisanje motivacijskih pisama u skladu s najmodernijim trendovima na tržištu. Životopisi su prezentirani kroz DEKRA mrežu poslodavaca, a sudionicima su sugerirani najvažniji kanali samopromocije. Sudionicima je ponuđena mogućnost kontaktiranja dodijeljenog konzultanta u idućih godinu dana u svrhu pripreme za pojedine intervjue ili pomoć oko predstavljanja određenim poslodavcima.

Usluge koje smo koristili

Benefiti
  • 1.

    Briga o zaposlenicima

    Tvrtka je pokazala odgovornost i brigu za zaposlenike.

  • 2.

    Objektivna procjena konkurentnosti

    Zaposlenici su prošli temeljitu profesionalnu orijentaciju (testiranja, dubinski intervju i povratna informacija) te dobili stručnu podršku u kriznoj situaciji.

  • 3.

    Izrada potrebnih dokumenata

    Izrađeni su alati za samopredstavljanje na tržištu rada.

  • 4.

    DEKRA podrška

    Zaposlenici su dobili mogućnost zapošljavanja kroz našu mrežu klijenata ili samostalno uz podršku konzultanata u trajanju od godine dana.

DEKRA USLUGE

Slika